Kullanım Şartları

Genel Bilgiler

Alışveriş Prosedürü

1. Öncelikle Askıdan Davete üye olmanız gerekmektedir.

“ÜYE OL” sekmesinden karşısınıza çıkan “ÜYE GİRİŞİ” sayfasından YENİ ÜYE formundaki bilgileri dolrdurmanız gerekmektedir.

2. Kiralamak istediğiniz ürünleri belirledikten sonra “Kirala” butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize atabilirsiniz. Alışveriş sepetinin amacı, müşterinin seçer seçmez satın alma zorunluluğunu ortadan kaldırarak kolaylık sağlamaktır.

3. Alışveriş Sepetinizde ürünle ilgili fiyat ve diğer bilgileri görebilir. Ayrıca, ürünlerin miktarlarını değiştirebilir, sepetinizden çıkarabilirsiniz. Ürün fiyatları ve tutar bilgilerine KDV dahildir.

4. Sepetinizdeki ürünleri 2 farklı şekilde alabilirsiniz. Kredi kartı ile peşin veya havale ile ödeme yapabilirsiniz. Ödeme şeklini seçtikten sonra seçtiğiniz ödeme şekline göre detay ekranı gelmektedir. İstenilen verileri girdikten sonra “Sipariş Onayı” butonuna tıklayın.

5. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler net üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Kiraladığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı taktirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-mail gönderilir. Kiralanan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir kargo şirketlerinden müşterinin seçtiği şirket tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir.

6. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş izleme modülüne yönlendirecektir. Bu numara, daha sonra ödeme ve sipariş takip işlemlerinin gerçekleştirilmesi için mutlaka kaydedilmelidir.

7. Sipariş izleme modülü yardımıyla yaptığınız siparişlerin durumunu istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.

Online olarak sitemizden verilen siparişler gün içinde düzenli olarak kontrol edilmektedir. Saat 17:00’den sonra verilen siparişler ertesi gün değerlendirilir.

Sipariş transferi paralel olarak kullanılan alternatif yöntemlerle gerçekleştirilmektedir.

Sipariş formumuz aracılığı ile tarafımıza iletmiş olduğunuz sipariş bilgileri, kredi kartı bilgileriniz hariç olmak üzere veritabanımıza kaydedilmektedir ve ek olarak hem işyerimize hem de hizmet sunucumuza e-posta yolu ile aktarılmaktadır.

Veritabanı veya e-posta sistemlerinde meydana gelebilecek olası herhangi bir soruna karşı veritabanımız ve e-posta kutularımız hem tarafımızca hem hizmet sunucumuz tarafından düzenli olarak kontrol edilmektedir.

Sipariş sistemimiz herhangi bir sorun nedeniyle siparişinizi tarafımıza iletilemiyorsa ziyaretçi sipariş sırasında durumdan haberdar edilmektedir.

Kredi kartı aracılığı ile gerçekleştirilen ödeme İyzico altyapısı aracılığı ile online olarak gerçekleştirilmektedir.

Sözkonusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyor ise ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

USD ve EUR fiyatlarımız banka POS sistemine TL olarak aktarılmaktadır ve bu işlem için kullanılan kur periyodik olarak güncellenmektedir ve kur dalgalanmalarından doğan farklılığın kredi kartı sahibinin lehine olması için TCMB bankası kurunun altında kalacak biçimde kur güncellenmektedir.

Sipariş formumuzda teslimat için verilen zaman, teslimatın gerçekleşeceği zamana eş değerdir.

Belirtilen adres bilgilerinde hata olması durumunda siparişi veren müşteri ile iletişim kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz sözkonusudur.

Kullanıcı Askıdan Davete teslim ve kargo ile teslim şeklinde 2 yöntemden birini seçebilir. Askıdan Davete teslimde kargo ücretinden muaf tutulmaktadır.

Kiralanan Ürünler için İade Prosedürü:

Nasıl Kiralarım? sekmesinde ayrıntılı bilgi verilmiştir.

Satın Alınan Ürünler için İade Prosedürü:

Satın aldığınız her elbise markanın garantisi altındadır. Online işlemlerde iade süreci satılan elbisenin kargosunun elinize ulaştığı an başlar. Herhangi bir sebeple size uygun olmadığını düşündüğünüz elbiseyi aynı gün firmamızdan gönderilen şekilde kargoya vermeniz gerekmektedir. Elbise Askıdan Davete ulaştığında iade süreci başlar.Ücret ortalama 10 iş günü içerisinde kartınıza veya hesabınıza havale edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli aracı banka tarafından 10 gün içerisinde yapılmaktadır. Bu sürede Askıdan Davete olarak bir tasarrufumuz bulunmamaktadır.

Kullanılmış, hasarlı ya da ürünün ticari değerini düşürecek herhangi bir kullanımda kayıp müşteriden tazmin edilir. Bu hali ile iade yapan müşterilere ücretleri geri verilmeyecektir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek sorunlar için, üretici firmanın yetkili birimlerine başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

İLETİŞİM

Başka sorunuz mu var?